30 Aralık 2014 Salı

Güle Güle 2014... Hoşgeldin 2015..

Güle Güle 2014 ..! Hoşgeldin 2015...!




Dünyadaki yaşamımızdan bir yıl daha geçiyor. 2014'ü iyisiyle, kötüsüyle, mutlu, mutsuz anılarla, gelenler ve gidenlerle uğurluyoruz. 

2014 nasıl geçti diye geriye baktığımızda, bu yılda diğer yıllarda olduğu gibi kimi zaman güldük, kimi zaman ağladık, bir an mutluluktan havalara uçarken, başka bir an yok olmak istedik. 

Son yıllarda bilmediğimiz boyutlara hazırlandığımızı düşünüyorum. Sıkıntılı gibi görülen zamanların bizi daha da olgunlaştırdığını fark ediyorum. Konfiçyüs'ün dediği gibi " İnsanı Öldürmeyen Her Darbe Onu Daha da Yüceltir. 

Bu yıl ülkemizde ve tüm dünyada sancılı, üzüntülü olaylar oldu. Felaketler ve acıların yanısıra yenilikler,  umutlar da vardı.. Yaşam çelişkilerden oluşuyor, hepimizin yaşantısında olduğu gibi. Bu çelişkilerin arasında hakikati bulmak, doğru insan olabilmenin yollarını aramak gerekiyor bana göre. 

Ben geçmiş yıllara göre daha sabırlı, daha hoşgörülüyüm. Bu dünyaya neden geldiğimi daha çok sorguluyorum. Sadece yemek, para kazanmak ve ölmekten ibaret olmadığını düşünüyorum yaşamın. 

Her yeni yıl umut demek, yenilenmek demek, yeniden başlamak demek.. 

2015 de küllerinden yeniden doğan anka kuşu misali yenilenmemizi, yaşama amacımızı bulmamızı; hakikati görmemizi; yenilgilerden, üzüntülerden ders almamızı; insanlık için, dünya için, evren için yapmamız gerekenleri anlamamızı; sağlık, barış, sevgi, bereket ve huzur dolu bir yıl geçirmemizi diliyorum.

Beril Ötügen Savun

31.12.2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder